Fem gode grunner til å jobbe som interimleder

Management for hire vokser i omfang i Norge. Det er ikke uten grunn. Som interimleder får du en variert, faglig utfordrende og fleksibel...

Hvorfor bli konsulent i Fabi?

Er du på jakt etter en utfordrende arbeidshverdag, og samtidig sette fart på karrieren i et sterkt fagmiljø innenfor økonomi og ledelse? 

Hvorfor snakker vi ikke mer om aldersmangfold i arbeidslivet?

Det snakkes for lite om aldersmangfold i arbeidslivet. I stedet er det slik at jo eldre du er, jo vanskeligere er det å få ny jobb. Dette...

Hva kjennetegner en god CFO?

Den nye CFO-rollen krever både teknologiforståelse, kommunikasjonsferdigheter, og evnen til å tenke utenfor boksen, sier Maria Angela...

Treffsikkert og rettferdig med gode rekrutteringstester

Rekrutteringstester bidrar ikke bare til bedre resultater for kundene våre, men også til en rettferdig behandling av kandidatene, forteller...

Disse 9 rekrutteringstrendene bør du følge med på i 2022

Hva er det viktigste som skjer innen rekruttering og bemanning akkurat nå? Vi har sett nærmere på 9 viktige trender.

Management for hire: Rask tilgang på riktig lederkompetanse

Management for hire gir bedrifter den faglige ballasten som trengs i spesielle situasjoner. Slike oppdrag dreier seg om noe mer enn å fylle...

Hva er management for hire?

Management for hire (MFH), eller interimledelse, er et samlebegrep for ledere og erfarne konsulenter som tilbys bedrifter i en avgrenset...

Økonomer som rekrutterer økonomer

Når man rekrutterer økonomer er det en fordel å kjenne økonomifaget selv, sier Recruitment Specialist i Fabi, Nargis Sediqi.

Sjekk disse seks tingene før du signerer jobbtilbudet

Har du fått tilbud om ny jobb? Her er 6 ting du bør tenke over før du skriver under på arbeidsavtalen.

Følg oss på sosiale medier

Fabi er et konsulent- og rekrutteringsselskap med spesialisering innen økonomi, IT og ledelse. Fabi er et ledende selskap innen sitt segment, og kjennetegnes av kundefokus, god kjennskap om kandidatmarkedet og dyktige ansatte.