Fire fordeler med jobbintervjuer på Teams

I Fabi bruker vi nå Teams til gjennomføring av digitale jobbintervjuer. Det har vist seg å effektivisere intervjuprosessen på flere...

Hvordan kan en BI-konsulent hjelpe deg?

Mange virksomheter har tilgang på mye data, men kun et fåtall forvandler rådata til beslutningsstøtte. Har du vurdert å leie en...

Hvorfor velge Fabi når du trenger en Management for hire-konsulent?

Management for hire er en god løsning når du trenger en interimleder eller spesialist på kort varsel. Fabi er nisjeaktøren som gir deg...

Mangler du digital kompetanse i din bedrift?

Som følge av de siste årenes arbeid med digitalisering og omstilling har kompetansebehovet endret seg. For at bedriften skal kunne...

Hvordan lykkes du med onboarding av nyansatte?

En strukturert onboardingprosess kan gi deg store økonomiske gevinster. Hvordan legger du opp denne prosessen i praksis?

Hvordan bygger du lojalitet på arbeidsplassen?

Hva skal til for å skape trivsel og lojalitet på arbeidsplassen? Mye handler om rett person på rett plass, en god kultur og god ledelse,...

Tar du vare på omdømmet i rekrutteringsprosessen?

Virksomhetens omdømme kan bli skadelidende om du ikke tar rekrutteringsprosessen seriøst. Her er de viktigste prinsippene Fabi jobber...

Fem steg til et godt søknadsbrev

Små justeringer i søknadsbrevet kan gjøre en stor forskjell. I dette innlegget gir vi deg råd og inspirasjon til hvordan du skiller deg...

Høyere kompetansekrav i fremtidens økonomiavdeling

Stian Brandvold er Salg- og markedsdirektør i VIEW Ledger. Han tror fremtidens økonomiavdeling vil bestå av medarbeidere som ser...

Fire megatrender som endrer arbeidslivet

Arbeidslivet er i fundamental endring. Her er fire trender som vil endre måten vi jobber på i årene som kommer.

Følg oss på sosiale medier

Fabi er et konsulent- og rekrutteringsselskap med spesialisering innen økonomi, IT og ledelse. Fabi er et ledende selskap innen sitt segment, og kjennetegnes av kundefokus, god kjennskap om kandidatmarkedet og dyktige ansatte.